Ethvert mistet opkald er en potentiel kunde. Hvis din virksomhed ikke svarer, gør konkurrenten det nok.
Men hvordan sætter du ind, hvis du ikke ved hvornår du mister opkald, hvor ofte det sker, og om det sker for bestemte afdelinger?
Når firmaet har brug for indsigt i opkaldstrafikken og i telefonkøerne, er Statistik en god løsning. Følg status, afvikling af trafik og køer i realtid. Få fuld statistik over, hvor effektivt virksomhedens afdelinger håndterer kunderne.
Du designer selv overblikket for statistikken, så firmaets ledere bliver i stand til at analysere trafikmønstre med fokus, der er relevant for jer.
Det er nemt at etablere et visuelt billede af situationen, der direkte afspejler virksomhedens fokusområder. Det gør du ved at anvende de brugervenlige og individuelle filtre.
Statistik er let at implementere og kan anvendes af alle virksomheder, der ønsker et konkret overbliksbillede. Statistik er særligt velegnet til call centre og virksomheder med betydelig telefontrafik.
Opkaldshistorik | Connect Stat Udvidet | |
Bruger-rapport Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for ind- og udgående opkald (inkl. gruppeopkald) til brugerne |
x | x |
Receptionistgruppe-rapport Data om håndtering, omstillinger, viderestillinger ved uindmeldte agenter for indgående kald til brugerne, håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. Mulighed for indlejring af SLA-mål |
x | x |
Agenter i receptionistgrupper Data om agenter og deres besvarede kald med muligheder for sammenligninger |
x | x |
Ringegruppe-rapport Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for ind- og udgående kald til ringegrupperne |
x | x |
Regelbaseret trafik-rapport Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for indgående kald til regel-behæftede telefonnumre |
x | x |
IVR-rapport Data om håndteringen og viderestillinger af indgående kald via IVR-menuen (taste-valgs-menuen) |
x | x |
IVR-omstillings-rapport
Data om omstillinger af indgående kald via IVR-menuen (taste-valgs-menuen) |
x |
© Teleboxen 2023 | Kong Gulerod Reklamebureau