Søg efter et produkt

Teleboxen #14.jpg (1)

AD Sync

Vedligehold medarbejderdata ét sted

Spar tid med automatisk synkronisering

Anvender din virksomhed Microsoft Azure Active Directory, giver AD Sync mulighed for at opsætte synkronisering af datafelter mellem AD’et og telefoniløsning, så oplysninger i AD’et ændres automatisk i virksomhedens telefoniløsning.

Med AD Connect Sync skal brugere og deres oplysninger kun vedligeholdes i Microsoft Azure Active Directory. Det sparer tid, og der undgås unødige tastefejl. Desuden giver det bedre styr på data omkring ansættelser, opsigelser og andre medarbejderforhold.

 

Fordele med AD Connect Sync

 

 

 

Hvad får du ud af at benytte AD Connect Sync

  • Synkronisering af brugere fra jeres AD til telefonien, f.eks. navn, afdeling og land*
  • Synkronisering på et bestemt tidspunkt, eller ved manuel synkronisering
  • Oprettelse og nedlæggelse af brugere automatisk, og få helt styr på ansættelsesforhold**
  • Få krypteret synkroniseringen
  • Få tilsendt rapporter efter hver synkronisering
  • * Dette gælder ikke passwords. (Single-signon)
    ** Gælder ikke abonnementer

    Krav for at få AD Connect Sync:

    Azure AD er påkrævet for at få AD Connect Sync

         

  •