Man kan ikke være bedst til alting. Derfor integrerer vi med dem, der er de bedste inden for deres felt. Ved at integrere vores kommunikationsplatform med andre populære systemer sørger vi for, at medarbejdere og slutbrugere får mest muligt ud af deres redskaber.
Vi kan bl.a. hjælpe med integrationer, som omfatter følgende:
- CRM
Når du modtager et opkald udefra, sørger integrationen for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm
med de vigtigste informationer fra dit CRM-system om personen og virksomheden bag opkaldet, før telefonen begynder at ringe.
Forestil dig, at du har tilgang til alt du skal vide om kunden, før du besvarer opkaldet.
- ERP
Når du modtager et opkald udefra, sørger integrationen for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm med de vigtigste
informationer fra dit ERP-system om kunden eller leverandøren bag opkaldet, før telefonen begynder at ringe.
Forestil dig f.eks., at alt, hvad du skal vide om en debitor, serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.
- Helpdesk
Når du modtager et opkald udefra, kan du med få klik få en integration til aktivt at poppe et vindue op på din skærm med
de vigtigste informationer fra din helpdesk om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.
Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, vides på forhånd.
Få opkald og lyd helt i top ved at integrere til Teams.
Kontakt os og hør mere.