Når vi leverer en SIP Trunk til din Teams-løsning, så åbner du døren til et væld af nye funktioner og muligheder, også til muligheder, som du ikke finder i en standard Teams-løsning. For eksempel ved at udbygge din løsning med adgangen til alle Danmarks mobilnetværk og til moduler, så dit firmas behov dækkes komplet. Her er nogle af de muligheder, du kan vælge:
Genkender du situationen, hvor telefonsystemet viser, at du er ledig, mens Teams viser, at du er i møde? Problemet er måske mindre for dig selv. Du ved jo godt, hvilken aktivitet du er i gang med. Men kolleger, som gerne vil tale med dig eller planlægge et spontant møde med dig, hvad skal de tro på? Telefonsystemet eller Teams? Og hvad med kunderne, der ringer ind til dig? De får måske bare lov til at vente, mens din direkte telefon ringer ud. Eller måske bliver du forstyrret midt i mødet.
Hvis din aktivitetsstatus er synkroniseret, og hvis du er i møde, så bliver kunden informeret med det samme om, at du er i møde, og hvornår du forventes at være tilgængelig igen. Dine kolleger vil heller ikke længere være i tvivl. Både telefonsystemet og Teams vil vise det samme, nemlig at du er i møde. Dermed kan de bedre tage højde for, hvordan du skal kommunikere med dig.
Kunderne vil opleve en bedre service, og du og kollegerne bliver mere effektive i kommunikationen og samarbejdet og undgår unødige misforståelser og fejl.
© Teleboxen 2023 | Kong Gulerod Reklamebureau