tb_slide3.jpg

Statistik

Få et hurtigt overblik, og træf beslutning

Ethvert mistet opkald er en potentiel kunde. Hvis din virksomhed ikke svarer, gør konkurrenten det nok. 

Men hvordan sætter du ind, hvis du ikke ved hvornår du mister opkald, hvor ofte det sker, og om det sker for bestemte afdelinger?

Fuldt statistisk overblik over telefontrafik og aktivitet i realtid

Når firmaet har brug for indsigt i opkaldstrafikken og i telefonkøerne, er Statistik en god løsning. Følg status, afvikling af trafik og køer i realtid. Få fuld statistik over, hvor effektivt virksomhedens afdelinger håndterer kunderne.

Du designer selv overblikket for statistikken, så firmaets ledere bliver i stand til at analysere trafikmønstre med fokus, der er relevant for jer.

Det er nemt at etablere et visuelt billede af situationen, der direkte afspejler virksomhedens fokusområder. Det gør du ved at anvende de brugervenlige og individuelle filtre.

Statistik er let at implementere og kan anvendes af alle virksomheder, der ønsker et konkret overbliksbillede. Statistik er særligt velegnet til call centre og virksomheder med betydelig telefontrafik.

Statistikmodulet er et værktøj for dig der vil:

  • Undgå tabte kundeopkald 
  • Have overblik over jeres serviceniveau
  • Optimere bemandingen baseret på fakta
  • Forbedre arbejdsmiljøet for dine kolleger
  • Dokumentere jeres indsats og fx bruge det til markedsføring

Screenshot af Connect statistik

Statistik featureoversigt


  Opkaldshistorik Connect Stat Udvidet
Bruger-rapport
Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for ind- og udgående opkald (inkl. gruppeopkald) til brugerne
x x
Receptionistgruppe-rapport
Data om håndtering, omstillinger, viderestillinger ved uindmeldte agenter for indgående kald til brugerne, håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. Mulighed for indlejring af SLA-mål
x x
Agenter i receptionistgrupper
Data om agenter og deres besvarede kald med muligheder for sammenligninger
x x
Ringegruppe-rapport
Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for ind- og udgående kald til ringegrupperne
x x
Regelbaseret trafik-rapport
Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for indgående kald til regel-behæftede telefonnumre
x x
IVR-rapport
Data om håndteringen og viderestillinger af indgående kald via IVR-menuen (taste-valgs-menuen)
x x
IVR-omstillings-rapport

Data om omstillinger af indgående kald via IVR-menuen (taste-valgs-menuen)

  x