Undgå tabte kundeopkald ✔
Have overblik over jeres serviceniveau ✔
Optimere bemandingen baseret på fakta ✔
Forbedre arbejdsmiljøet for dine kolleger ✔
Dokumentere jeres indsats og fx bruge det til markedsføring ✔
For at måle specifikke nøgletal opretter du dine egne rapporter. Dette er tidsindstillede rapporter, der automatisk sendes til dig på det tidspunkt, du har valgt - f.eks. hver dag, hver uge, den sidste dag i måneden.
Vælg de vigtige målepunkter for din virksomhed. F.eks. indgående, udgående eller ubesvarede opkald brudt ned på udvalgte brugere og ringegrupper for de rette tidsperioder. På den måde kan du automatisk holde dig fokus på de vigtige forhold om din virksomheds telefoni og kommunikation.
Opkaldshistorik | Connect Stat Udvidet | |
Bruger-rapport Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for ind- og udgående opkald (inkl. gruppeopkald) til brugerne |
x | x |
Receptionistgruppe-rapport Data om håndtering, omstillinger, viderestillinger ved uindmeldte agenter for indgående kald til brugerne, håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. Mulighed for indlejring af SLA-mål |
x | x |
Agenter i receptionistgrupper Data om agenter og deres besvarede kald med muligheder for sammenligninger |
x | x |
Ringegruppe-rapport Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for ind- og udgående kald til ringegrupperne |
x | x |
Regelbaseret trafik-rapport Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for indgående kald til regel-behæftede telefonnumre |
x | x |
IVR-rapport Data om håndteringen og viderestillinger af indgående kald via IVR-menuen (taste-valgs-menuen) |
x | x |
IVR-omstillings-rapport
Data om omstillinger af indgående kald via IVR-menuen (taste-valgs-menuen) |
x |
Kontakt os for at høre mere..
© Teleboxen 2024 | Kong Gulerod Reklamebureau