Søg efter et produkt

Teleboxen #4.jpg

Statistik, der giver overblik og fremmer beslutninger

Statistikmodulet er et værktøj for dig der vil:

Undgå tabte kundeopkald ✔
Have overblik over jeres serviceniveau 
Optimere bemandingen baseret på fakta 
Forbedre arbejdsmiljøet for dine kolleger 
Dokumentere jeres indsats og fx bruge det til markedsføring 

Træf flere datadrevne beslutninger

Rapporter der hjælper dig med at få indsigt i, hvordan din virksomheds telefoni og kommunikation forløber. Med Rapporter kan du få nyttig information og overblik over, hvad der går godt, og hvor du skal sætte ind. Du kan se statistik over både indgående og udgående opkald og andre kommunikationsformer. Du kan vælge at se det på bruger- eller gruppeniveau. Med et godt overblik kan du nemt se, f.eks. hvornår presset er størst på bestemte ringegrupper, hvor mange opkald et team foretager, eller om dine kunder får besvaret deres henvendelser/opkald til tiden.

Vis data, som du ønsker

I Rapporter kan du vælge at vise dine tal på den måde, der passer dig bedst. Du kan se dem som søjlediagrammer, du kan se sammensatte værdier som cirkeldiagrammer, du kan få tidslinjer og kolonneanalyser. Du kan også få lister med opkaldsspecifikationer, hvor du kan se nøjagtige tidspunkter for opkald, køtid, hvilken agent der tog opkaldet og meget mere.

Opret rapporter for at få fokus

For at måle specifikke nøgletal opretter du dine egne rapporter. Dette er tidsindstillede rapporter, der automatisk sendes til dig på det tidspunkt, du har valgt - f.eks. hver dag, hver uge, den sidste dag i måneden.

Vælg de vigtige målepunkter for din virksomhed. F.eks. indgående, udgående eller ubesvarede opkald brudt ned på udvalgte brugere og ringegrupper for de rette tidsperioder. På den måde kan du automatisk holde dig fokus på de vigtige forhold om din virksomheds telefoni og kommunikation.

 

Alle kan drage fordel af rapporter

At få styr på virksomhedens kommunikation kan have stor betydning for mange afdelinger. For supportchefen er det naturligvis vigtigt at kunne se, hvornår presset er på sit højeste, samt om opkaldene fordeler sig ligeligt blandt medarbejderne. For salgschefen kan det være vigtigt at se, at salgsgruppen har den rigtige mængde udgående opkald, så kunderne bliver kontaktet i et passende omfang. Hvis der er produceret et nyt nummer til en bestemt kampagne, kan marketingteamet få vigtig indsigt i, hvordan kampagnen går. Hvis du ser, at der går ekstra opkald til økonomiafdelingen umiddelbart efter afsendelse af fakturaer, kan du drage konklusioner om, at noget skal afklares eller forbedres i forbindelse med faktureringen.

Eksempler på fokus i forskellige funktioner

  • Ledelsesteamet – nøgletal for den samlede kundeoplevelse
  • Salgschef – udgående opkald pr. sælger
  • Kundeservicechef – opkald pr. agent, responstid og ubesvarede opkald
  • Marketingchef – Indgående opkald på annoncenumre
  • Økonomichef - antal opkald pr. bruger
  • HR-chef – bemanding i forhold omfang af kommunikation henover ugen/måneden

Statistik featureoversigt:

  Opkaldshistorik Connect Stat Udvidet
Bruger-rapport
Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for ind- og udgående opkald (inkl. gruppeopkald) til brugerne
x x
Receptionistgruppe-rapport
Data om håndtering, omstillinger, viderestillinger ved uindmeldte agenter for indgående kald til brugerne, håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. Mulighed for indlejring af SLA-mål
x x
Agenter i receptionistgrupper
Data om agenter og deres besvarede kald med muligheder for sammenligninger
x x
Ringegruppe-rapport
Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for ind- og udgående kald til ringegrupperne
x x
Regelbaseret trafik-rapport
Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for indgående kald til regel-behæftede telefonnumre
x x
IVR-rapport
Data om håndteringen og viderestillinger af indgående kald via IVR-menuen (taste-valgs-menuen)
x x
IVR-omstillings-rapport

Data om omstillinger af indgående kald via IVR-menuen (taste-valgs-menuen)

  x

 

Kontakt os for at høre mere.. 

 

Statistik