7991.jpg

Speaks og ventemusik

-En bedre kundeoplevelse i telefonen

 

Fordele med professionelle speaks og ventemusik

  • Positiv afsmitning på dit firmas image
  • Få kunderne til at vente lidt længere i køen

God tone og stil i dit telefonsystem er en betydelig del af kundeoplevelsen

Når en kunde ringer til din virksomhed, bør du servicere kunden med de bedste speaks og den bedste ventemusik. Hvad kunden oplever i telefonen, er et væsentlig bidrag til opfattelsen af dit firma.
Du kan sammenligne den første opringning fra en ny kunde med et førstehåndsindtryk, og det førstehåndsindtryk udgør den gode start på jeres samhandel.

Dine gamle kunder kender dig. Når de ringer til dig igen og igen, vil den bedst mulige oplevelse i telefonen bidrage til at fastholde samhandlen. God tone og stil er en investering i den gode kundeoplevelse.

 

 

Professionelle speaks

Du kan selv at indtale speaks til velkomstmenuen/IVR i dit telefonsystem fra os. Det er også muligt at købe speaks. Du kan få leveret professionelle speaks med præcis det indhold, du ønsker. 

 

 

Ventemusik

Undersøgelser viser, at den rette brug af ventemusik har direkte betydning for virksomheden. Der er 80 procent færre frafald i køen, større tålmodighed hos kunderne der bliver 5 minutter længere i røret og samtidig styrkes profilering og branding: Kunderne husker din virksomhed bedre.

Vores system leveres med fri ventemusik, og du kan sagtens selv tilføje den musik, du helst selv vil spille for de ventende kunder.

Ønsker du at anvende musik, der er beskyttet af KODA, kan det også lade sig gøre ved at søge om det her.