Opdatering af billing system og selvbetjening
I Teleboxen har vi opdateret vores billing system, som en del af en større optimering, for at sikre et langt bedre overblik og flere selvbetjeningsmuligheder for vores kunder.
Opdateringen betyder bl.a. at du får en mere overskuelig faktura end tidligere, og at du nemmere har adgang til både din faktura og dine specifikationer på vores selvbetjeningsside https://selvbetjening.teleboxen.dk
Vi har, for at hjælpe dig, samlet nogen af de oftest stillede spørgsmål nedenfor.
Finder du ikke svar på dit spørgsmål nedenfor, er du velkommen til at skrive til os på support@teleboxen.dk
FAQ
Hvordan logger jeg på https://selvbetjening.teleboxen.dk?
Du skal benytte det samme login som du bruger når du logger på din Softphone, eller på administrationssiden https://connect.teleboxen.dk. Hvis du har glemt din kode, så kan du benytte funktionen ”Glemt din adgangskode?” under login-boksene på siden.
Hvor ser og downloader jeg fakturakopier?
Du finder din virksomheds fakturakopier ved at aktivere sidemenuen i venstre side af skærmen.
Klik på "Fakturaer" under menupunktet "Administration".
Har din virksomhed flere konti, vil der mellem overskriften "Fakturaer" og jeres virksomhedsnavn, være et ikon for dropdown , hvor du kan vælge at se fakturaer for en specifik konto eller for alle konti.
Klik derefter på "Download faktura" ikonet ud for den ønskede faktura for at hente den.
Hvordan ser jeg specifikationen til min faktura?
Specifikationer til fakturaer findes samme sted som fakturakopier, dvs. under menupunktet "Fakturaer" i sidemenuen.
Har din virksomhed flere konti, vil der mellem overskriften "Fakturaer" og jeres virksomhedsnavn, være et ikon for dropdown , hvor du kan vælge at se fakturaer for en specifik konto eller for alle konti.
Klik derefter på menuikonet ud for den faktura, som du ønsker at se en specifikation på (menuikonet findes yderst i højre side af skærmen).
"Vis detaljer" åbner en specifikation på websiden, hvor du har mulighed for at se specifikation i forskellige detalje-niveauer.
"Download Excel" åbner en specifikation op i Excel format med to faner. På den første fane får du et overblik over forbruget på brugerniveau, dvs. det forbrug der er muligt at henføre til en bruger samt øvrigt forbrug, og på det andet faneblad er det blandt andet muligt at se hvilke numre der er foretaget opkald til.
Jeg kan ikke se fakturaer eller specifikationer når jeg er logget ind?
Hvis din brugerprofil ikke er sat op som "Bogholderi-administrator" for jeres virksomhed, vil du ikke kunne se fakturaer eller specifikationer. Mangler du rettigheden, bedes du tage kontakt til den telefoni ansvarlige i din virksomhed, så du kan få tilføjet de korrekte rettigheder til at se fakturaer og specifikationer, også selvom du ikke er telefoni administrator.
Hvad er inkluderet i min faktura?
Din faktura indeholder en opsummering af de ydelser du betaler for, men ikke en specifikation på forbrug. Ønsker du at se nærmere på enkelte linjer på en faktura, har vi gjort det nemt at dykke ned i forbruget via vores selvbetjeningsside https://selvbetjening.teleboxen.dk
Specifikationen til fakturaen kan ses ved at klikke på menu-ikonet ud for den ønskede faktura.
Vi håber det nye layout og specifikationen vil bidrage til en bedre forståelse af vores fakturaer.