8328.jpg

ACD-ringegrupper

Automatisk opkaldsstyring

 

Fordele med ACD-ringegrupper

  • Dirigerer automatisk opkald til de kompetente ringegrupper, hvis medlemmer hjælpes ad med at betjene opkaldene
  • Nem ind- og udmelding af ringegrupper, kick-out og regel-baseret opkaldstildeling sikrer en dynamisk optimering af medarbejderkapaciteten til at håndtere opkald.
  • Alle standardfunktioner til opkaldshåndtering, opkaldsstatus på kollega og visning af kalender-status for kolleger sikrer sammen med ringegruppe-sms-konfigurationer, at alle opkald klares.

 

Få bedre kundeservice med intelligent opkaldshåndtering

ACD-ringegrupper er løsningen, når din virksomhed har behov for at yde en bedre og hurtigere kundeservice, men ikke nødvendigvis har en reception eller et call center dedikeret til betjening af opkald. Med en ACD-ringegruppe udstyres medarbejderne med brugergrænseflader og smidige funktioner, der gør dem i stand til at ekspedere opkald nemmere og hurtigere. Konfigurationer optimerer processerne i opkalds-afviklingen. Medarbejderne kan se kollegastatus og ændre på den, når det er relevant, så alle kan modtage og omstille opkald på et aktuelt og informeret grundlag.

Virksomheden kan etablere decentrale ringegrupper,hvis medlemmer hjælpes ad med at håndtere opkald. IVR-menu og call-flows kanaliserer opkald til de retteringegrupper. Udmelding og indmelding af ringegruppersker nemt – og automatisk under visse omstændigheder. Tildeling af opkald indenfor ringegruppernesker p.b.a den valgte ringestrategi.