Teleboxen_Topbanner_Erhvervstelefoni.jpg



Erhvervstelefoni
- uden binding, bøvl og begrænsning

 

 

 

binding.png

Uden binding

ingen-bovel.png

Uden bøvl

besparelse.png

Uden meromkostninger

flytning.png

Ubesværet flytning

adgang.png

Adgang hvorend medarbejderen befinder sig

overblik.png

Få overblik

Hvad er Teleboxens erhvervstelefoni?

Teleboxens erhvervstelefoni er en telefoniløsning, der skræddersyes til virksomheden og den enkelte medarbejder, så kunderne kan betjenes, der hvor du er, på mobil eller IP-telefon - det giver den bedste oplevelse for kunder såvel som medarbejdere. Vi laver en løsning til dig, der dækker alle kommunikations- og samarbejdsbehov.

Erhvervstelefoni der skaber værdi

Få telefoni, der styrker din virksomheds konkurrenceevne med en moderne og komplet telefoniløsning til din virksomhed, som gør medarbejderne i stand til at kommunikere og samarbejde eff­ektivt internt og eksternt. Med over 300 funktioner til vores telefoniløsninger har vi maksimal frihed til at skræddersy løsninger, som dækker enhver virksomheds behov.

Platformens kommunikations- og samarbejdsfunktioner, desktop-klienter og mobil apps gør det til en leg for brugerne og giver hurtigere fremdrift i dagligdagen. Selvbetjeningsportalen giver administratoren fleksibilitet til at justere brugerprofiler, ringegrupper og call flows, så løsningen altid dækker firmaets aktuelle behov. Samlet set styrker Teleboxen virksomhedens kundehåndtering og resultater.

Med valget af Teleboxens erhvervstelefoni får du en telefoniløsning med omstilling, IP-telefoni og mobiltelefoni, der dækker alle kommunikations- og samarbejdsbehov i din virksomhed og styrker firmaets konkurrenceevne uden, at du går på kompromis med den tekniske kvalitet, kundernes telefonioplevelse og sikkerheden. Ligeledes er Teleboxens erhvervstelefoni kendetegnet ved:

  • Mobiltelefoni og IP-telefoni (fastnettelefoni) forenet i høj teknisk kvalitet
  • Komplet platform med ca. 300 kommunikations- og samarbejdsfunktioner
  • Helstøbt samarbejdsredskab til projekter med videomøde og opgavestyring 
  • Elegante og intuitive kommunikations- og samarbejds-apps 
  • Danmarks bedste mobildækning og fleksible tale- og datapakker
  • Byg ny funktionalitet på din løsning, når firmaet udvikler behovet 
  • Styrk virksomhedens effektivitet ved at integrere telefonien med firmaets forretningskritiske IT-systemer 
  • Skab mere værdi i kommunikationen i realtid ved at anvende data udvekslet via API
  • Outsourcing af drift, vedligehold og udvikling af telefonsystemet til os, så du kan fokusere på kerneforretningen

Cloud-baseret telefoniløsning 

Da løsningen er en cloud løsning, skal du ikke bekymre dig om den daglige drift og opdateringer, da det sker helt automatisk. Administration og brug af løsningen sker via vores website eller mobil app. Derudover er du altid meget velkommen til at ringe til vores support på tlf. nr. 96 19 82 00. 

Med Teleboxens erhvervstelefoni får du en nem og brugervenlig cloud-baseret telefoniløsning til din virksomhed, hvor du samler mobil-, fastnet- og ip-telefoni i én overskuelig løsning, og endda kan spare helt op til 40% på dine teleomkostninger.

Uden binding
Med TeleCloud kan du nemt og enkelt skrue op og ned i antallet af abonnementer. Til en fast månedlig pris uden binding.

Uden bøvl
I skal hverken tænke på drift, opdateringer eller installation. Det bliver foretaget af vores erfarne konsulenter.

Uden meromkostninger
I vores pris er alt inkluderet. Det gælder både installation, opdateringer, drift og support - altid samme pris pr. bruger.

Ubesværet flytning
Vi sørger for alt det praktiske med flytning af numre og kontakt til nuværende udbyder.

Adgang, hvor end medarbejderen befinder sig
Med Teleboxen Erhvervstelefoni er der altid adgang til systemet. Uanset hvor du er, så længe du har internet. Adgang via web eller app.

Få overblik
Hvor befinder virksomhedens medarbejdere sig og er de ledige til at modtage opkald.

At blive kunde hos Teleboxen skal altid være en succes!

Vores erfarne konsulenter afdækker dine behov, så du får den helt rigtige løsning

Vi starter projektet med et møde for at afklare teknik og afstemme forventninger

Vi udformer en leverenceplan, så der er fælles forståelse for opgaver og ansvar

Vi foretager løbende kvalitetsopfølgning de første 14 dage efter idriftsættelse

Vi er lette at komme i kontakt med og hjælper dig på en hurtig og e­ffektiv måde

Vi tilbyder årlige statusmøder for at sikre bedst muligt udbytte af løsningen